سم از بین بردن درمان جدید انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سم از بین بردن درمان جدید انتخاب برای بیمار نارسایی کلیه

سم از بین بردن درمان جدید انتخاب برای نارسایی کلیه PatientThere شکی نیست که دیالیز می تواند کمک به بیماران نارسایی کلیه برای زندگی بهتر در یک زمان کوتاه اما آن را نیز برخی از عوارض جانبی به ارمغان بیاورد. بنابراین مردم می رسد به دنبال فرم کمک سم از بین بردن درمان-یکی دیگر از درمان های جدید برای نارسایی کلیه است.

چرا بیمار نارسایی کلیه به نوبه خود به دنبال کمک از درمان های دیگر؟

شکی نیست که دیالیز می تواند به بیمار کمک کند خلاص شدن از شر کراتینین بالا وجود دارد، اما ما بر این باور است که دیالیز بهترین راه نیست. دیالیز و پیوند کلیه چیزی بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مشتاق برای جلوگیری از هستند. هر چند دیالیز باید گاهی اوقات است و آن تأثیری آشکار در تسکین علائم، اما می تواند بیماری های کلیوی را از ریشه درمان نمی شود. شما می دانید کلیه بسیاری از توابع، در حالی که دیالیز تنها می تواند جایگزین عملکرد کلیه در حذف مایع اضافی و برخی از سموم. چه تر است، دیالیز قادر به انجام هر کاری در مورد صدمه به کلیه ها است. طولانی مدت دیالیز می تواند عملکرد کلیه را نگه می دارد کاهش است.

می توانید سم از بین بردن درمان درمان نارسایی کلیه؟

همانطور که همه ما می دانیم که همه کسانی که نشانه های نارسایی کلیه توسط اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که درمان می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و اصلاح اختلال کلیوی، آن را به بیماری های کلیوی از ریشه آن را درمان کنند.

سم از بین بردن درمان می تواند یک محیط خوب برای تعمیر کلیه با حذف سموم از خون ایجاد کنید. چه چیزی بیشتر، آن را می تواند کلیه را از آسیب بیشتر محافظت می کند.

بنابراین اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد درمان سم از بین بردن و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: